Miniklub

Miniklubben er et tilbud til alle 3. klasses elever. Miniklubben holder frem til jul åbent onsdag og torsdag på skoledage. Fra 1. januar har Miniklubben åbent 3 gange om uge og fra 1. maj er der åbent alle dage. Miniklubben er frem til maj et tilbud og børnene kan frit vælge om de vil være på KKFO eller i miniklub. Deres eftermiddagsmåltid bliver dog serveret i miniklubben.

Mens stort set alle børn der starter i 0. klasse er tilmeldt et fritidstilbud, falder tallet i takt med, at børnene bliver ældre og når børnene når 4. klasse, er tallet nede på 50%. Man ved, at det har stor betydning for børn, at deres kammerater kommer i deres fritidstilbud, ligesom udbuddet af aktiviteter er vigtigt.

Vi ønsker at skabe et fritidstilbud for 3. klasserne, som er så attraktivt for børn, at KKFO’en og Miniklubben vælges til.

Vil tilbyder dem et rum hvor de i fællesskab med os kan dyrke kammeratskabet, sammenholdet og relationerne på tværs af køn og klasser. Vi bestræber os på at tilbyde aktiviteter som har et dannelsesperspektiv i forhold til at starte på et klubliv og det at bevæge sig rundt på digitale platforme.

Pædagogiske overvejelser om Miniklubben

Shape Created with Sketch.

Personale tilknyttet Miniklubben 2022/2023

Shape Created with Sketch.