Skolestart 0. klasse

Velkommen i 0. klasse på Sundbyøster Skole

I som forældre bydes hjertelig velkommen til Sundbyøster Skole. Vi glæder os alle til et spændende år sammen med jer og jeres børn. Vores ønske er sammen med jer forældre at give jeres barn en god og tryg start på et godt og spændende skoleliv.

Den første dag jeres barn starter på skolen møder de kl. 9.

Alle vores nye 0. klasses børn bliver modtaget med flagalle startende ved Grækenlandsvej, hvor alle skolens øvrige elever står klar til at modtage jer. Det er vigtigt at i venter på vejen til flagalléen er parat.

Når I ankommer, mødes vi i Tumlesalen, hvor vores skoleleder byder jer alle velkommen og børnene råbes op og deles ud i deres klasser.

Herefter går børnene sammen med deres klasselærer op i klasserne og finder deres plads med deres navn på.

Imens jeres barn er i klassen, vil der være fælles informationer til jer forældre og skolen byder på en kop kaffe.

Vi arbejder ud fra begrebet ”Årgangen som mindste enhed”