Regler for lån af skolens lokaler

Udlån af lokaler til sociale arrangementer for klasser og årgange på Sundbyøster Skole

Sundbyøster skole stiller klasselokaler til rådighed ved sociale arrangementer f.eks. klassefester, fælles fødselsdage eller andre skole/klasse relaterede arrangementer. Der vil ved større arrangementer være mulighed for at låne gymnastiksalene.

Gymnastiksalen kan udlånes fra kl. 17. Hvis man ønsker at låne gymnastiksalen, skal det varsles 30 dage før til skolens tekniske ejendomsleder per mail.

Det er ikke muligt at låne tumlesalen, madkundskab, håndværk og design, natur og teknologi eller musiklokalet.

Hvis der er behov for at få stillet stole og borde op, skal skolens tekniske ejendomsleder have besked herom senest en uge inden arrangementet.

Nøgler og kode til alarm vil ligeledes blive udleveret til arrangementet. Ved udlevering af disse, vil der blive påkrævet kørekort (billedlegitimation), elevens navn samt telefonnummer til ansvarlig for arrangementet.

Skolens tekniske ejendomsleder tager et foto af lokalet inden udlån. Efter udlån af lokaler skal lokalerne efterlades i samme stand som leveret. Hvis dette ikke er tilfældet, bliver der opkrævet et beløb på kr. 1000,- til rengøring/vedligehold. Der vil være mulighed for at få stillet en rengøringsvogn med materialer til rengøring af lokale.

• Der er ikke muligt for lån af lokaler i ferie, weekender/helligdage.
  • Det er ikke muligt for udlån af lokaler til private arrangementer.
  • Det er ikke tilladt at bruge røg maskiner på matriklen.
  • Det er ikke tilladt at indtage alkoholiske genstande på matriklen
  • Det er ikke tilladt at ryge/dampe (E-cigaretter) på matriklen

Ved afholdelse af arrangement bedes man blive inden for de aftalte område/r. Samt udvise hensyn til områdes beboere.

Hvis der mod forventning skulle gå en tyveri eller brandalarm, skal de retningslinjer ved tyveri og brandalarm følges som oplyst/forevist ved udlevering af nøgler og kode. Herefter skal skolens tekniske ejendomsleder eller skolelederen kontaktes. Er man selv skyld i udløsning af alarmer er man selv ansvarlig for erstatning.

Ved udløst Brandalarm er prisen pr. 02-03-2018 på hverdage ca. kr 7000,-. Og weekender ca. kr. 15.000,-

Ved Tyverialarm er prisen pr. 02-03-2018 på kr. 700,-

Teknisk ejendomsleder René Christensen, tlf: 26 771 353, mail: c32d@kk.dk